dinsdag 10 maart 2009

Een snelle boodschap

Je kent het wel, eventjes snel naar de winkel voor een paar kleine boodschapjes.
En dan thuis komen en nog de helft zijn vergeten.
Maar goed, vandaag moest dat dus even.
Voor de winkel stonden een paar dames van een of andere stichting( ja ze zullen best goed werk doen, maar daar had ik ff geen zin in)
Nee mevrouw ik heb geen tijd. Ook niet een minuutje? Nee druk druk druk (zei Pinokkio)
Normaal zet ik Owen in de kar..is makkelijk, dan kan hij nergens aanzitten.
Maar vandaag, had ik toch maar een paar dingetjes nodig dus hij mocht zelf een karretje.
Leuk hoor, als je zeeen van tijd en een engelengeduld hebt.
Een toetje uitzoeken voor Owen. Eentje zei ik, geen drie.
Dan boter, en nog een paar dingetjes en voor je het weet ligt heel de kar vol.
Owen vind het namelijk wel heel leuk om van alles in die kar te dumpen. Zo heb je 3 zakken geraspte kaas(helemaal niet nodig)en nog meer onnodige rommel in de kar liggen.
Goed...om een lang verhaal nog langer te maken.
Die snelle boodschap was veel sneller geweest als ik hem toch even in de kar had gezet.
Ach al doende leert men.

1 opmerking:

  1. Moet eens uitvogelen hoe ik een melding krijg met een nieuw blog, maar goed ik heb de feeds ook nog.

    Ja zo had je ook die vrouwen te woord kunnen staan als je Owen in de kar had gezet hahaha. Zou ik ook geen zin in hebben gehad :).

    BeantwoordenVerwijderen