donderdag 12 maart 2009

De kassa


Ik sta net in de rij voor de kassa met Owen in de kar tussen de boodschappen (hij wou niet in het zitje)en achter mij staat een oudere dame.
Goh zegt ze, ik wist niet dat ze hier ook kindjes verkochten? Ja zeg ik tegen haar, het kost wat maar dan heb je ook wat he! Waarop de oudere dame lacht.
In de rij naast ons staat een vrouw (type Johnny en Anita...vet bosje haar,gouden kettingen en veel te grote oorbellen, grote bek etc)en die zegt, als je geen kinderen wil moet je ze ook niet nemen. Daar kies je zelf voor, kijk maar naar mij. Mijn ouders hebben ook voor mij gekozen want anders stond ik hier niet. Sjoooo die heeft het IQ van een ui.
Oudere dame en ik kijken elkaar aan en knipogen begrijpend naar elkaar.
Allebei hebben we er wijselijk niet op gereageerd.
De dame zegt later tegen me toen muts door de kassa was. En heeft ie veel gekost?
Ik zeg ja mevrouw ontzettend veel maar het is het allemaal waard geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten