maandag 9 maart 2009

Droog




Jaja onze kleine man wordt groot.
Vanaf 12 uur toen hij zijn middagslaapje ging doen tot nu is ie droog gebleven. Net kwam hij bij me en zei dat ie moest plassen. Ik hem netjes op de wc gezet en een plasje gedaan. En de luier was droog. Goed goed goed!!!

En verder..........
moet ik nu echt de ramen gaan lappen. Owen had een appel en terwijl ik de aardappels aan het schillen was vond meneer het wel leuk om met zijn appel tegen de ramen aan te slaan. Het ziet er dus niet uit nu.

1 opmerking:

  1. Ja wat leuk een nieuwe blog voor Owen en wat leuk wat je alles schrijft.
    Ik mis de smilies hahaha, maar jij vast niet hmfff.

    In ieder geval super.. en ik heb je gelijk naar mijn weblog gelinkt, vind je vast niet erg he.

    Kus Ilona

    Pee es ik vergeet het helemaal, succes met de potty training. Owen gaat als een speer en voor je het weet ben je verlost van die kostenpost :).

    BeantwoordenVerwijderen