donderdag 13 mei 2010

De moderne techniek

Ik heb zo'n leuk filmpje van Zara en Owen die ik hier wilde plaatsen, maar het lukt me niet.
Grrrrr...hier baal ik nou echt van.
Normaal gaan de moderne techniek en ik wel aardig samen. Nieuwe mobiel, leuk al die gadgets. Ed geeft zelfs zijn nieuwe foon aan mij om alle adressen etc in te stellen. Zo klaar, no problem. Homecinemasysteem aansluiten, ook geen probleem. Fotocamera, videocamera etc etc. Leuk leuk leuk.
Maar als dan niet wil wat ik wil baal ik ervan.
Oke mijn pc is gewoon hoogebejaard. Dat zat het zijn. Wat is nou het probleem.... de camera maakt geen verbinding met de pc. USB poort is te traag van de pc.
Maar ik heb het eerder gedaan en toen lukte het wel, dus waarom nu niet?! #$&%#
Vanavond maar weer eens proberen.
En verder vandaag, dauwtrappen!!!
Alleen werd Owen pas om 9 uur wakker. He vervelend he!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten