dinsdag 24 november 2009

Broodbeleg

Owen is een lastige met eten ...over het algemeen. Behalve bij opa en oma want daar eet hij als een slootgraver. Bij een ander is het gras altijd groener he!
Brood eten is vaak nog moeilijker dan warm eten. Het moet aan allerlei voorwaarden voldoen. Brood moet niet al te harde korstjes hebben en er mogen al helemaal geen pitjes inzitten, want dan is het PITTIG!!!
Dan het beleg, keuze genoeg. Kaas vind ie heerlijk maar dan graag zonder het brood. Dat haalt ie er dus af. Smeerkaas, jammie maar niet altijd. Daar moet je zin in hebben.
Chocopasta, lekker!! De ene keer wel en de andere keer is het lust ik niet.
Als ik dan vraag wat hij op zijn brood wil zegt hij wat hij erop wil hebben en als hij zijn broodje dan krjigt dan moet het ineens iets anders zijn.
Vanmorgen wou hij kaas op zijn broodje en geen HAGELSLAKKEN (ken jij dit? denk een kruising tussen hagelsag en vlokken)

Misschien moet ik wel zulke broodjes maken.

1 opmerking:

  1. Een feest der herkenning. Hier was het net zo met die leeftijd. Gelukkig gaat dat nu stukken beter. Het komt goed geloof me!!
    Leuke boterham, maar het lijkt me erg droog haha, daar kunnen beter een paar hagelslakken op.

    BeantwoordenVerwijderen