donderdag 8 oktober 2009

Genie in a bottle, maar dan anders

Tijdens de vakantie in Spanje heb ik Owen op de arm en trekt hij aan mijn ketting.
Oh mama kapot zegt ie. Ik voel aan mijn ketting en zeg nee hoor hij is niet kapot.
Jawel zegt ie en laat het buisje zien dat aan mijn ketting hangt. Hierin zit een beetje as van mijn moeder.
Ik schrik me rot en pak gauw het buisje van hem af.
Ik kijk op mijn shirt en zie een veeg as op mijn shirt. Voorzichtig klop ik de as eraf en doe gauw het dopje weer op het buisje.
Ik heb de ketting wekenlang niet meer gedragen en gisteren heb ik hem uit mijn portemonnee gehaald om voorzichtig te kijken of er nog wat inzat.
Gelukkig was er maar heel iets uit. Ik heb hem nu met secondenlijm vastgemaakt zodat dit niet nog eens kan gebeuren.
Achteraf was het wel lachwekkend maar op het moment zelf kon ik wel janken.
Ach er is nu een beetje van haar in Spanje....heeft ze in elk geval beter weer dan wij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten