donderdag 30 juli 2009

Mexicaanse griep, kinderziektes etc bah bah bah

Vandaag werd ik gebeld door een leidster van het kinderdagverblijf waar Owen heen gaat. Laatst kreeg ik een briefje mee dat er een kindje was dat de 5e ziekte had. Dit kan gevaarlijk zijn voor zwangere vrouwen en hun ongeboren kind.
De leidster die belde(zelf ook zwanger) blijkt nu ook de 5e ziekte te hebben.
Ik heb de verloskundige gebeld of ik nu ook gevaar loop of wat dan ook. Je maakt je toch ongerust.Gelukkig was er voor mij niets aan de hand, maar moet wel in de gaten houden of Owen het ook krijgt.
En dan al die verhalen over de mexicaanse griep daar wordt je ook niet vrolijk van.
Je zou bijna in winterslaap gaan en over een half jaar pas weer uit je hol komen zodat die kleine frummel niks kan overkomen.

1 opmerking:

  1. heej Astrid!
    Ik was je al kwijt op de forums, maar nu snap ik het: deze prachtige site slokt samen met de owenen de frummel al je tijd op:-)

    Gelukkig gaat alles zo te zien goed!

    Groetjes,
    Miex

    BeantwoordenVerwijderen